Психолого-педагогічний центр Розумійко
Ліцензія №1330 від 26 липня 2019 року на право провадження освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти

Ліцензія №1454 від 15 серпня 2019 року на право провадження освітньої діяльності у сфері повної середньої освіти


Якщо ваш малюк вже відсвяткував свій 1-річний ювілей, ви можете сміливо приводити його на наші заняття!

Завдяки спеціальній методиці заняття скомбіновані так, що дають можливість реалізувати комплексний підхід до всебічного розвитку дітей раннього віку. Також метою роботи з малятами від 1-го до 3-х років є допомога в адаптації до дитячого садка.
Структура кожного заняття дає можливість дитині спробувати себе у багатьох видах діяльності. Цінність такого підходу в тому, що малюк 50 хвилин працює ефективно, не стомлюючись, з величезним задоволенням.
Зручно і мамам: вам не треба водити дитину на різні заняття окремо, адже у нас вона може і послухати казку, і вивчити цифру, і пограти в рухливу гру, і вивчити кольори, і помалювати, поліпити, позбирати пазли та конструктори, зашнурувати шнурівки, послухати улюблену мелодію та потанцювати під неї і ще багато-багато чого зробити корисного та цікавого.
І все це – на одному занятті!
Відвідуючи наші заняття, ви відчуєте, як змінюється ваш малюк, адже в організованому колективі він набагато скоріше, ніж наодинці з мамою, засвоює нові знання та оволодіває необхідними навичками, вчиться спілкуватись, слухати та виконувати вказівки не близької, а чужої людини (педагога). 

Ось що передбачає наша програма:

  1. Ознайомлення з навколишнім (найближче оточення, знання простих правил взаємин з ровесниками в групі, з чужими дорослими людьми, формування елементарних норм поведінки, вміння координувати свої дії відповідно до прохань педагога та до дій інших дітей в групі, вміння поводитись у колективі, знати імена дітей в групі, хто чия мама, правила стосунків).

 2. Розвиток психічних процесів (пам’яті, мислення, уваги, сприйняття, уяви). 

 3. Розвиток мовлення (розуміння мовлення, активне мовлення, звуконаслідування, стимулювання до розповідання казок, віршів, розвиток мовного дихання,                   фонематичного слуху).
 
 4. Елементарні математичні поняття (великий, малий, там, тут, туди, зараз, потім, один і багато,  вивчення цифр та чисел натурального ряду від
     1-го до 10). 

 5. Розвиток сенсорики (орієнтування у кольорах, формах, розмірах предметів, орієнтування у запахах, смаках, звуках, у властивостях предметів на дотик). 

 6. Розвиток дрібної моторики ( пальчикові ігри, робота з конструкторами).

 7. Ознайомлення з природою (нежива природа, рослини, тварини). 

 8. Творчий розвиток (малювання, ліплення, аплікація). 

 9. Конструювання з будівельного матеріалу. 

10. Розвиток ігрової діяльності (предметна діяльність, сюжетно-відображальна та індивідуальна гра, ігрові форми діяльності та дидактичні ігри). 
 
11. Ознайомлення з світом музики (слухання, підспівування, музично-ритмічні рухи).

12. Розвиток навичок спілкування, самостійності, організованості, дисциплінованості.



 
Групи формуються окремо для дітей 1-2 роки та 2-3 роки
Заняття відбуваються 2 рази на тиждень.
Тривалість заняття – 50 хв.
Кількість дітей на занятті – до 5-ти.


Розклад:
вівторок та четвер
1-2 роки - 10.00 - 10.50
2-3 роки - 11.00 - 11.50

ВАРТІСТЬ ПРОГРАМИ - 1600гр/місяць


Наші правила.

1.Приводити на заняття тільки абсолютно здорову дитину. Діти з ознаками хвороби (насморк, кашель і т.п.) на заняття не допускаються.

1. У випадку хвороби необхідно повідомити адміністрацію.

3. Присутність повнолітнього дорослого на занятті з дітьми до 3-х років обов`язкова.

4. Присутній дорослий несе повну відповідальність за здоров`я і безпеку дитини до, під час і після занять.

5. Дорослий на занятті активно працює разом з дитиною, а не просто спостерігає.
   ( У діток цього віку переважає наслідувальний вид діяльності. Тобто, якщо робить дорослий - маля наслідує - робить так само).

6. Дитина і дорослий повинні мати зручне змінне взуття або шкарпетки.

7. На занятті необхідно дотримуватися тиші. Старайтеся, щоб малюк вчився слухати педагога і не заважайте йому опановувати цю потрібну науку своїми зауваженнями чи репліками. Говоріть до дитини неголосно і тільки те, що необхідно.

8. Якщо дитина на занятті голосно плаче і не вдається її швидко заспокоїти, дорослий повинен вивести маля з кімнати до того часу, поки воно не стане спокійним. 



 


назад