ми з’явилися серед найперших
і залишаємося серед найкращих!
(НАМ 16 РОКІВ!)
ПРОДОВЖУЄМО НАБІР ДО PRESCHOOL!
ЦЕ ПРЕКРАСНА АЛЬТЕРНАТИВА ДИТЯЧОМУ САДКУ!
ШАНОВНІ ДОРОСЛІ! У НАС Є МАЛЕНЬКА ХИТРІСТЬ:
ДІТЯМ МИ НАЗИВАЄМО НАШ ЗАКЛАД ,,ШКОЛА", А НЕ ДИТЯЧИЙ САДОК! ТАКИМ ЧИНОМ МИ ЗАДОВОЛЬНЯЄМО АМБІЦІЇ ТИХ ДІТЕЙ, ЯКІ ПЕРЕРОСЛИ САДОЧОК, ФОРМУЄМО АДЕКВАТНУ САМООЦІНКУ ТА ШКІЛЬНУ МОТИВАЦІЮ.
А ЦЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО!!!
«Унікальний заклад з унікальним відношенням до дітей!» - так вже 16 років характеризують нас батьки діток, що відвідують РозУмійко..
Теоретичною базою нашої методики роботи з дітьми є теорія Говарда Гарднера, згідно якої людина наділена множинним інтелектом. Адже, інтелект — один з найдорожчих ресурсів у всьому світі. Мова йде не тільки про IQ–розумовий інтелект. Ми приділяємо значну увагу EQ - емоційному інтелекту. Але ж існує ще багато його видів: MG - музичний , LG - логічний, SQ - просторовий, MeQ - памяті, OQ –організаційний, TQ - часу, CQ - спілкування, InQ - інтуітивний, FQ - передбачення. Тому, кожна дитина, як правило, обдарована чимось особливим, у кожного є певне золоте зерно, яке чекає умов, щоб прорости!
Кожна дитина талановита!
Наша передшкола - це творчий навчальний простір ЩАСЛИВОГО дитинства, створений професіоналами. Це чарівний світ любові, турботи, емоційного благополуччя, можливостей для вільного зростання та розвитку всіх природних здібностей і талантів кожної дитини.
Запрошуємо до нас однодумців - діток та їх батьків, які розділяють наші погляди на сучасне виховання та навчання і вірять в безмежні можливості дитини, у цінність свободи вибору.
Ми створюємо разом спільноту дітей, батьків та педагогів, в якій малята будуть комфортно розвиватися! І виростуть унікальними та щасливими!
Наша місія.
ЩАСЛИВЕ дитинство – це фундамент ЩАСЛИВОГО дорослого життя. Наша місія – виростити ЩАСЛИВИХ успішних людей, які створять ЩАСЛИВЕ громадянське суспільство.
НАША ПРОГРАМА
Навчання та розвиток відбувається за спеціально розробленою Програмою, в основу якої покладено Державний Базовий компонент плюс активне використання вітчизняних та світових інноваційних прогресивних технологій розвитку дошкільнят.
Програма Підготовки до школи складається з двох компонентів: НАВЧАЛЬНА підготовка та ПСИХОЛОГІЧНА. В рамках психологічної підготовки до школи реалізовується авторська Програма РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ - невід*ємної складової успішного майбутнього вашої дитини.
Крім цього, ми активно реалізовуємо технологію STREAM-освіти (Science, Technology, Reading + WRiting, Engineering, Arts and Mathematics) — інтегрований підхід до освіти, який передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма (опрацювання змісту тексту, його розуміння, підготовка руки до письма), інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення.
Школа має психологічний та логопедичний супровід.
Головна ідея нашого методичного підходу – це гармонійне поєднання ефективної підготовки до школи та емоційної грамоти з творчим та фізичним розвитком.
А ще головне - щоб навчання і розвиток був З РАДІСТЮ! Бо лише так ми можемо втілювати в практику нашу основну місію - РОСТИТИ УСПІШНИХ І ЩАСЛИВИХ ЛЮДЕЙ!
ЯК МИ НАВЧАЄМОСЬ
Наша дошкола орієнтована створити грамотну і надійну базу дітям для подальшого успішного і радісного шкільного життя.
Для цього створена певна система, яка передбачає перебування у нас дітей з 4-х років.
- клас 4-5 років (діти, яким залишилося 2 роки до школи);
- клас 5-6 (7) років (1 рік до школи).
У кожному класі до 8-ми дітей. Саме така кількість дає можливість ефективно здійснювати ідею персоналізації та індивідуального підходу до дітей.
Кожен клас відвідує заняття згідно його віку.
Деякі види діяльності навмисне плануються загальними з метою ефективних комунікацій, розвитку емпатії, формування уміння допомагати та правильно приймати допомогу (цьому також потрібно вчитися!)
ЯКИХ НАУК НАВЧАТИМУТЬСЯ ДІТИ
ПІДГОТОВКА ДО ШКОЛИ 5-6 років:
Навчальний напрямок:
- оволодіння технікою читання та вдосконалення її;
- навчання роботі з текстом;
- оволодіння основами грамоти;
- засвоєння математичних знань;
- логіка;
- розвиток мовлення (розвиток зв’язноі мови, збагачення словника, звукова культура мовлення, розвиток фонематичного слуху, вміння працювати з книгою, складання розповідей за картинкою, спілкування з співрозмовником та ін);
- засвоєння знань про оточуючий світ та природу;
- розвиток моторики руки, формування зорово-рухової координації (підготовка руки до письма);
Психологічний напрямок - формування необхідного рівня психологічної готовності до шкільного навчання:
- діагностика індивідуальних психологічних особливостей дитини (типу темпераменту, рівня тривожності, ведучого сенсорного каналу) та надання рекомендацій батькам;
- розвиток пізнавальних процесів (пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття);
- розвиток розумових операцій (аналіз-синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
- розвиток органів відчуття;
- розвиток емоційно-вольової сфери, навчання способам керування емоціями;
- вироблення правильної мотивації до навчання;
- підготовка до прийняття нової соціальної ролі – «школяр»;
- формування адекватної самооцінки;
- засвоєння навичок ефективного спілкування з ровесниками та дорослими;
- навчання способам релаксації
- психодіагностика рівня шкільної зрілості: на заключному етапі підготовки кожна дитина має індивідуальну картку результатів діагностики рівня шкільної зрілості.
- рекомендації батькам.
ДОДАТКОВІ ЗАНЯТТЯ:
- творчі (малювання, аплікація, паперопластика, ліпка, поробки);
- шахи;
- дитячий фітнес;
- фінансова грамотність;
- тайм-менеджмент;
- тематичні майстер-класи (творчі, кулінарні та ін);
- досліди та експерименти
- психологічна робота (пісочна терапія, арттерапія, ігрова терапія, казкотерапія)
ПІДГОТОВКА ДО ШКОЛИ 4-5 РОКІВ
Навчальний напрямок:
- засвоєння інженерних знань;
- англійська мова;
- ознайомлення з навколишнім світом;
- ознайомлення з природою;
- розвиток мовлення;
- навчання читанню;
- розвиток дрібної моторики руки;
- цікава математика;
- розвиток логічного мислення;
- мистецтво та творчий розвиток.
Психологічний напрямок:
- розвиток емоційного інтелекту;
- розвиток пізнавальних процесів (пам’яті, уваги, уяви, мислення);
- розвиток органів відчуття;
- розвиток емоційно-вольової сфери;
- піскова терапія, казкотерапія, арттерапія, ігрова терапія.
ДОДАТКОВІ ЗАНЯТТЯ:
- творчі (малювання, аплікація, ліпка, паперопластика, поробки)
- шахи;
- дитячий фітнес;
- фінансова грамотність;
- тайм-менеджмент;
- тематичні майстер-класи;
- досліди та експерименти.
РЕЖИМ ДНЯ
08.30 - 09.30 – зустріч дітей, ранкова гімнастика, імунна гімнастика, коло настрою
09.30 – 11.00 – заняття, творчість, проектна діяльність відповідно до розкладу занять
11.00 – 11.15 – перекус
11.15 - 12.45 – підготовка до прогулянки, прогулянка
12.45. - 13.00 – поверненя з прогулянки, підготовка до обіду
13.00 - 13.30 - обід
13.30 - 15.30 – цікава казочка і сон
15.30 - 16.00 – підйом, коригуюча гімнастика, загартовуючі процедури
16.00 - 16.15 - підвечірок
16.15 - 17.15 – заняття, творчість, проектна діяльність відповідно до розкладу занять
17.15 - 17.45 - вечеря
17.45 - 19.00 - підготовка до прогулянки, прогулянка
Розклад занять.
Буде викладений дещо пізніше
ВАРТІСТЬ
Вартість послуг дитячого садочка повного дня ( 08.30 – 19.00) складають 9000гр. на місяць + вартість вибраного харчування.
Річний внесок для садочка повного дня - 50% від місячної вартості садочка становить 4000гр.
Вартість послуг садочка неповного дня (08.30 – 13.00) складають 6000 гр. на місяць + вартість вибраного харчування;
Річний внесок для садочка неповного дня - 50% від місячної вартості становить 3000 гр.
Вільне відвідування (повний день) - 600гр.в день + вартість харчування.
Річний внесок не платиться.
Вільне відвідування (половина дня )- 08.30-13.00 - 400гр.
Річний внесок не платиться.
Погодинне перебування – 200 гривен за 1 годину + вартість харчування.
Річний внесок не платиться.
Перебування дитини в дитячому закладі довше від прийнятого графіка оплачується окремо: після 19 години - 100гн. за годину;
назад
|