Психолого-педагогічний центр Розумійко
Ліцензія №1330 від 26 липня 2019 року на право провадження освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти

Ліцензія №1454 від 15 серпня 2019 року на право провадження освітньої діяльності у сфері повної середньої освіти



Прийом в студію можливий з 4 років. Існує група для дошкільнят, дітей молодшого шкільного віку та дітей старшого шкільного віку.

Діяльність театральної студії спрямована на оволодіння дітьми азів акторської майстерності, сценічної мови та сценічного руху і є першою ланкою отримання в майбутньому професійної освіти у сфері театрального мистецтва!

Мета: розвиток уваги, пам’яті, творчого мислення, фантазії, уяви, координації, ритміки, сценічної пластики, тактильних відчуттів, мовлення, фонематичного слуху, мовленнєвого дихання, м’язів артикуляційного апарату; сприяння гармонійному розвитку особистості дитини, набуття позитивних емоцій та вражень, знайомство з театром та театральними постановками київських театрів.

 

Приблизна структура заняття

1. Знайомство, привітання.

Діти вітаються та знайомляться за допомогою вправ на розвиток памяті, уваги. Вітання проходить у віршованій, ігровій формі і спрямоване на підняття настрою та отримання позитивних емоцій.
 

2. Гімнастика.

Це комплекс вправ, який включає в себе елементи сценічного руху, фізичну гімнастику, дихальну гімнастику, імунну гімнастику. На початку заняття організм дитини має бути розігрітим фізичними вправами, гнучким і готовим до втілення творчих ідей. Ми пробуджуємо наше фізичне тіло різноманітними вправами, які направлені на розвиток м’язів, оволодіння своїм тілом, вивчення можливостей свого організму, позбавлення зажимів, появі сценічної виразності.

Сценічний рух. Це вправи розвиваючого характеру, направлені на розвиток свого фізичного тіла, розвиток уваги та координації руху, розвиток гнучкості та рухомості рук, вправи з ритміки.

Дихальна гімнастика. Вправи, направлені на кращий розвиток легенів, діафрагми, на встановлення дихання.

Імунна гімнастика. Вправи для підвищення імунітету, які є корисними для організму дитини, який зростає та розвивається.
 

3. Артикуляційна гімнастика. (розвиток мовного апарату)

Мета артикуляційної гімнастики – розвиток рухливості органів мовленнєвого апарату, відпрацювання правильних, повноцінних рухів артикуляційних органів, необхідних для правильної вимови звуків. Робимо вправи на тренування рухливості м’язів губ, язика, м’якого піднебіння, нижньої щелепи. Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам’яті.

Мімічна гімнастика. Це вправи на розвиток дрібних м’язів обличчя.
 

4. Голосові вправи

Вправи на розвиток голосу.
 

5. Етюди

Це творчі вправи, які спрямовані на розвиток різнобічних процесів у дитини. Наприклад, це етюди на вираження емоцій, на тренування окремих груп м’язів, на розвиток творчого мислення, фантазії, уваги, пластики, спостережливості.
 

6. Робота з мовним матеріалом

Розвиток мовлення шляхом вивчення віршів, невеличких творчих текстів, вправ на розвиток фонематичного слуху. Вправи на розвиток зв’язного мовлення. Логопедичні ігри та чистомовки.
 

7. Робота над спектаклем.

Постановка спектаклю – обов’язковий елемент навчання дітей в театральній студії. Діти матимуть можливість продемонструвати перед публікою (батьками) свої вміння, здобуті та виявлені під час навчання. Кожна дитина матиме свою індивідуальну роботу відмінну від інших, але в рівній кількості відповідно до бажання та навичок.
 

Тривалість заняття 60 хвилин

 

Можливі індивідуальні заняття з підготовки абітурієнтів до вступу на театральний факультет.


назад